Role sociálních sítí pro značku PROSTĚ ŽIVOT – Anna Marie Solarová
Anna Marie Solarová
Bakalářská práce
Role sociálních sítí pro značku PROSTĚ ŽIVOT
The role of social networks for the brand PROSTĚ ŽIVOT
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje roli sociálních sítích v marketingové komunikaci vybrané značky. Cílí především na to, jak se sociální sítě dají v marketingu využít a na jejich vliv. Práce v teoretické části řeší klasický marketing, marketing v on-line prostředí a nejpoužívanější sociální sítě dnešní doby. Výstupem práce je návrh využití a změny komunikace na sociálních sítích pro danou značku.Abstract:
The bachelor thesis deals with the role of social networks in the marketing communication of a selected brand. It mainly focuses on how social networks can be used in marketing and their impact. The work in the theoretical part deals with classic marketing, marketing in the online environment and the most used social networks today. The output of the work is a proposal for the use and change of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev