Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti – Bc. Petr Šimek
Bc. Petr Šimek
Diplomová práce
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
E-shop analysis using Google Analytics, SEO and usability testing
Anotace:
Jedním z důsledků koronavirové krize byl signifikantní růst e-commerce. Nespravedlnost, která se projevila neproporcionálními dopady zejména na určité segmenty (cateringové a eventové služby) způsobila, že řada e-shopů podnikající v této oblasti se ocitla v existenčních problémech. Tato práce na příkladu webových stránek partytalir.cz ukazuje na problematické části řady e-shopů online prostředí a přináší …víceAbstract:
One of the consequences of the coronavirus crisis has been the significant growth of e-commerce. The injustice, which manifested itself in disproportionate impacts, particularly on specific segments (catering and event services), caused many e-shops doing business in this area to find themselves in existential problems. This work on the example of the partytalir.cz website shows the disputable parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Hanzlík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠIMEK, Petr. \textit{Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5b478k/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov
Název
Vložil
Vloženo
Práva