Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti – Bc. Petr Šimek
Bc. Petr Šimek
Master's thesis
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
E-shop analysis using Google Analytics, SEO and usability testing
Abstract:
Jedním z důsledků koronavirové krize byl signifikantní růst e-commerce. Nespravedlnost, která se projevila neproporcionálními dopady zejména na určité segmenty (cateringové a eventové služby) způsobila, že řada e-shopů podnikající v této oblasti se ocitla v existenčních problémech. Tato práce na příkladu webových stránek partytalir.cz ukazuje na problematické části řady e-shopů online prostředí a přináší …moreAbstract:
One of the consequences of the coronavirus crisis has been the significant growth of e-commerce. The injustice, which manifested itself in disproportionate impacts, particularly on specific segments (catering and event services), caused many e-shops doing business in this area to find themselves in existential problems. This work on the example of the partytalir.cz website shows the disputable parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petr Hanzlík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMEK, Petr. \textit{Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/5b478k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Systems Engineering and Informatics / Informatics
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Možnosti využívání Google Analytics v marketingu malé firmy
Pavlína Krutská -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Analysis of Google Analytics usage in a particular business
Vladimir Badashkhanov
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights