Bc. Otakar Gráf

Master's thesis

Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa

Corporate Culture and social Marketing of multinational Firms Baťa
Abstract:
Magisterská práce v teoretické části seznamuje s obsahem a významem firemní kultury. Dále popisuje typologie firemní kultury, vztah mezi firemní identitou a image. V další části jsou charakterizovány metody diagnostiky a analýzy firemní kultury, vztah firemní kultury a personálních činností. Následně je zde uvedeno utváření žádoucí firemní kultury a vztah firemní strategie a kultury. Druhá, empirická …more
Abstract:
The theoretical part of the master's thesis introduces the concept and meaning of corporate culture. It describes the typologies of corporate culture, as well as the relationship between corporate identity and image. The subsequent section characterises the methods diagnosing and analysing corporate culture, the relationship between corporate culture and human resources. Furthermore, the work outlines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
  • Reader: Ing. Martina Julíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní