Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa – Bc. Otakar Gráf
Bc. Otakar Gráf
Master's thesis
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Corporate Culture and social Marketing of multinational Firms Baťa
Abstract:
Magisterská práce v teoretické části seznamuje s obsahem a významem firemní kultury. Dále popisuje typologie firemní kultury, vztah mezi firemní identitou a image. V další části jsou charakterizovány metody diagnostiky a analýzy firemní kultury, vztah firemní kultury a personálních činností. Následně je zde uvedeno utváření žádoucí firemní kultury a vztah firemní strategie a kultury. Druhá, empirická …moreAbstract:
The theoretical part of the master's thesis introduces the concept and meaning of corporate culture. It describes the typologies of corporate culture, as well as the relationship between corporate identity and image. The subsequent section characterises the methods diagnosing and analysing corporate culture, the relationship between corporate culture and human resources. Furthermore, the work outlines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lx1ac/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2016
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: Ing. Martina Julíčková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Cti národní tradici a lid svůj. Reflexe národní kultury, dějin a umění v československém krátkém filmu (1945-1959)
Dominika Bäuchelová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Firemní kultura nadnárodní společnosti a proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
Hana Abidi -
Srovnání obchodního prostředí a jednání v České republice a v Ruské federaci v kontextu mezikulturních rozdílů
Simona Pokorová -
Nacionalismus a jeho důraz na národní identity jako bytostně moderní fenomén: Pojmy nacionalismus a národní identita v pojetí teorie E. Gellnera
Veronika Kolaříková -
Organizační kultura v podnikatelských subjektech vybraného kraje
Lucie Hanudeľová -
Firemní kultura a její specifika v českém a vietnamském prostředí
Ly Dieu Le -
Firemní kultura a její vliv na výkonnost firmy
Lucie Černá