Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace – Bc. Caroline Novitskaia
Bc. Caroline Novitskaia
Bachelor's thesis
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Steve Jobs and his Influence on Marketing Communication Development
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je především analýza vlivu Steva Jobse na vývoj marketingové komunikace. Tato práce je rozdělena do tří částí. První část se zaměřuje na charakteristiku komunikačního mixu a vysvětlení jednotlivých nástrojů na základě získaných informací z odborné literatury. Druhá část vychází z informací získaných v první části a je zde prováděna …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is mainly analysis of Steve Jobs´ influence on development of marketing communication. The thesis is divided into three parts. The first part focuses on characteristics of communication mix and explanation of individual tools, based on information gained from specialised literature. The second part follows on from information gained in the first part and communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kba6z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev