Employer branding a personální marketing – Tereza Lačíková
Tereza Lačíková
Diplomová práce
Employer branding a personální marketing
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení nápravných opatření určených ke zlepšení employer brandingu. Teoretická část diplomové práce obsahuje souhrnný popis pojmů týkají-cích se značky zaměstnavatele, personálních činností ovlivňující značku zaměstnavatele a také stručnou charakteristiku kvantitativních a kvalitativních výzkumů. Praktická část práce charakteri-zuje společnost, ve které bylo …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the evaluation of corrective actions made to improve employer branding. The theoretical part of the diploma theses contains a summary description of con-cepts related to the employer’s brand, personnel activities affecting the employer’s brand and also contains a brief description of quantitative and qualitative research. The practical part of the theses characterizes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/5bkf5i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová