Tereza Lačíková

Diplomová práce

Employer branding a personální marketing

Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení nápravných opatření určených ke zlepšení employer brandingu. Teoretická část diplomové práce obsahuje souhrnný popis pojmů týkají-cích se značky zaměstnavatele, personálních činností ovlivňující značku zaměstnavatele a také stručnou charakteristiku kvantitativních a kvalitativních výzkumů. Praktická část práce charakteri-zuje společnost, ve které bylo …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the evaluation of corrective actions made to improve employer branding. The theoretical part of the diploma theses contains a summary description of con-cepts related to the employer’s brand, personnel activities affecting the employer’s brand and also contains a brief description of quantitative and qualitative research. The practical part of the theses characterizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/5bkf5i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku