Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek – Kryštof Holub
Kryštof Holub
Diplomová práce
Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek
Impact of paid advertising on Facebook and Instagram on website traffic
Anotace:
Tato diplomová práce v části rešerše literatury shrnuje základní poznání v oblasti marketingu, online marketingu a sociálních sítí. Následně se již zabývá samotným dopadem placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěv-nost webových stránek. Formuluje podmínky zkoumání míry tohoto dopadu prostřednictvím porovnání účinnosti reklamní kampaně komunikující stejné sdělení napříč různými marketingovými …víceAbstract:
This diploma thesis summarizes the basic knowledge in the field of marketing, online marketing and social networks. Subsequently, the thesis deals with the impact of paid advertising on Facebook and Instagram on website traffic. It formulates the conditions for examining the extent of this impact by comparing the effectiveness of an advertising campaign communicating the same message across different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80749
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Veronika Vašíčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80749
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá