Online nakupování potravin na českém trhu – Bc. Nella FIKERLOVÁ
Bc. Nella FIKERLOVÁ
Master's thesis
Online nakupování potravin na českém trhu
Online Grocery Shopping on the Czech Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem online nákup potravin na českém trhu se zaměřením na Plzeňský kraj. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jaké mají spotřebitelé zkušenosti, jak jsou s tímto druhem nákupem spokojeni, ale také jaké faktory je ovlivňují při výběru online prodejce potravin či kterou platformu využívají k provedení nákupu. V práci jsou nejdříve představena teoretická východiska …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the topic of online grocery on the Czech market with a focus on the Pilsen region. The main goal of this thesis was to find out what experiences consumers have, how satisfied they are with this type of purchase, but also what factors influence the choice of online food retailer or which platform they use to make a purchase. The thesis first introduces the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FIKERLOVÁ, Nella. Online nakupování potravin na českém trhu. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
Alice Baculáková -
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Eva Mitášová -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Chování spotřebitele na online trhu s módou
Kateřina Peclová -
Chování spotřebitele v online prostředí se zaměřením na logistické služby
Magdaléna Peteňková -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková