Marketingová komunikace Pražského Mezinárodního Maratonu – Bc. Kristýna Loudová
Bc. Kristýna Loudová
Diplomová práce
Marketingová komunikace Pražského Mezinárodního Maratonu
Marketing communication of Prague International Marathon
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá použitou marketingovou komunikací Pražského mezinárodního maratonu, při propagaci jednoho z jimi organizovaných závodů. Dále k organizaci běžeckých závodů soutěžního i nesoutěžního charakteru. V teoretické části je proveden rozbor literárních zdrojů, vztahujících se k marketingu a sportovní reklamě. V praktické části je analýza marketingové komunikace použitá pro propagaci …víceAbstract:
This thesis analyses marketing communication of Prague International Marathon (P.I.M.), including the organization of both – competitive and non-competitive races. Special focus is dedicated to a propagation of one of its races. Thesis consists of two distinct parts. First – theoretical part introduces major concepts of marketing communications of sporting events as reflected in today’s literary sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xuu82/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev