Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Bc. Veronika Příplatová
Bc. Veronika Příplatová
Bachelor's thesis
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The identification of customer needs, requirements and expectations for customer relationship management
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací potřeb, požadavků a očekávání zákazníků (dále jen PPO) a souvislostmi s řízením vztahů se zákazníky. Popisuje důležitost obou procesů jak pro velké, tak i pro malé podniky. Cílem první části je vytvoření metodiky pro zjišťování PPO zákazníků a pro řízení vztahů se zákazníky malých internetových obchodů, kde jsou podrobně rozebrány jednotlivé nástroje. Ve …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the identification of customer needs, requirements and expectations (hereinafter referred to as NRE) and expectations for customer relationship management. It describes the importance of both processes for large and small businesses. The goal of the first part is developing a methodology for identification of NRE customers and for managing customer relationships of small …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g2m7v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Hanna Iliieva -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Magdaléna Lesonická -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Nhu Quynh Nguyenová -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta