Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou – Bc. Klára Tomková
Bc. Klára Tomková
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Education of pupils with specific learning disabilities at primary school with Montessori pedagogy
Anotace:
Bakalářská diplomová práce je zaměřena na téma vzdělávání žáků s SPU a proces rozvoje a reedukace čtenářské gramotnosti na základní Montessori škole. Práce je rozdělena dvou teoretických kapitol a jedné výzkumné. První kapitola se zabývá komplexně specifickými poruchami učení se zaměřením na dyslexii, jejich diagnostiku, prevenci a reedukaci. Druhá kapitola je zaměřena na Montessori pedagogiku s ukotvením …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the topic of education of pupils with specific learning disabilities and on the process of development and reeducation of reading literacy at the primary Montessori school. The work is selected into the two theoretical chapters and one research chapter. The first chapter is concerned with specific learning disabilities with specialization on dyslexia, their diagnosis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/veeot/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Nicol Dostálová
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Teaching English to Students with Specific Learning Needs
Michaela Kubešová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Assessing learners with specific learning differences in English language lessons
Simona Jelínková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová