Magnitude of Corporate communication with media. – Ing. Artem Kamalov
Ing. Artem Kamalov
Diplomová práce
Magnitude of Corporate communication with media.
Magnitude of Corporate communication with media.
Anotace:
My work deals with a question of media as a most important tool for the corporations from the point of view of marketing communications. It is also focused on internal and external environment of the company. The goal of this thesis is to investigate the most attractive sources of advertisement and their applying depending on size of the company. In theoretical part corporate communications and media …víceAbstract:
My work deals with a question of media as a most important tool for the corporations from the point of view of marketing communications. It is also focused on internal and external environment of the company. The goal of this thesis is to investigate the most attractive sources of advertisement and their applying depending on size of the company. In theoretical part corporate communications and media …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g21ig/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová