Návrh online reklamní kampaně – Bc. Diana Kratochvílová
Bc. Diana Kratochvílová
Master's thesis
Návrh online reklamní kampaně
Proposal of Online Advertising Campaign
Anotácia:
Tématem diplomové práce je sestavení návrhu online reklamní kampaně pro společnost Lafonte, která se zabývá poskytováním hotelových, lázeňských a wellness služeb. První část práce se zabývá danou problematikou z pohledu teoretických definic, včetně popisu obecných vztahů a vzájemné interakce předmětného oboru a zkoumaného prostředí. Druhá část práce obsahuje praktické zpracování probraných teoretických …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is to compile a proposal of online advertising campaign for the company Lafonte, which deals with the provision of hotel, spa and wellness services. The first part of the thesis deals with the issue in terms of theoretical definitions, including a description of general relations and mutual interaction of the subject field and the researched environment. The second part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva