Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka – Dana SNÁŠELOVÁ
Dana SNÁŠELOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka
Marketing research of customer satisfaction
Anotácia:
Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka. Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny …viacAbstract:
This bachelor project explains how the analysis of customer satisfaction surveys are used by an English company. This research is being done in the Trecarn Hotel, Torquay, England, part of the WAShearings holiday group which has many hotels in the UK and in Europe. The research method used was a questionnaire, which contains 22 questins devided into 9 sections. Some answers are given a scale of satisfaction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Zverejniť od: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SNÁŠELOVÁ, Dana. Marketingový průzkum spokojenosti zákazníka. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 12. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Průzkum spokojenosti zákazníků a trvalá péče o zákazníky
Michal Toman -
Průzkum spokojenosti a požadavků zákazníka
Tomáš Kolinger -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků firmy
Jana Hroudová