Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s. – Bc. Jan Ulman
Bc. Jan Ulman
Master's thesis
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Marketing tools and their application to increase performance of company Automotodrom Brno, a.s.
Abstract:
Tato práce je věnována analýze marketingových nástrojů a marketingové činnosti společnosti Automotodrom Brno. V první části práce rozvedu teoretické poznatky z oblasti marketingu a jeho nástrojů. V druhé části se věnuji analýze stávající marketingové situace společnosti a jejích marketingových aktivit. Na závěr práce jsem vypracoval nové nastavení marketingových nástrojů a marketingového plánu společnosti …moreAbstract:
This work is intended for analysis of marketing tools and marketing performance of Automotodrom Brno company. In the first part I am developing theory of marketing and marketing tools. In the second part of the work I am analyzing the marketing situation and marketing performance. In the end I made a new settingof marketing tools and marketing plan of Automotodrom Brno company.Keywords
Marketing SWOT analýza PEST analýza Porterův model pěti sil marketingový mix produkt distribuce marketingová komunikace marketingový plán marketingové prostředí. Marketing SWOT analysis PEST analysis Porter’s five forces marketing mix product distribution marketing communication marketing plan marketing environment.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xvgba/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 11. 2013
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ULMAN, Jan. \textit{Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5kmm2v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnikatelský subjekt
Renata Nečesánková