Návrh projektu komunikačních aktivit zaměřených na ochranu autorského práva v ČR – Ing. Aleš Podnecký
Ing. Aleš Podnecký
Bakalářská práce
Návrh projektu komunikačních aktivit zaměřených na ochranu autorského práva v ČR
Suggestion of communication project focused on improvement of copyright law in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl navrhnout komunikační projekt, který pozitivně ovlivní spotřebitelské chování zákazníků v České republice a ti následně dají přednost nákupu autorsky chráněných děl v oficiální distribuci před bezplatným stažením z internetu.Abstract:
The work is aimed to design a communication project that will positively influence consumer behavior of customers in the Czech Republic and then they will prefer to purchase copyrighted works in the official distribution opposite free downloading from the Internet.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qcil5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Bc. Radek Soběslavský
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček