Radek Hanzlík

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro začínající malý podnik

Recommended marketing strategy for a starting small company
Anotace:
Cílem této práce je vypracování návrhu marketingové strategie pro začínající podnik, kterým je závodní dráha pro amatérské závody automobilů. Samotnému návrhu předchází teoretická část zaměřená na složky tvorby marketingové strategie a objasňující problematiku nových marketingových trendů. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány pro vlastní návrh marketingové strategie s přihlédnutím …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with recommended marketing strategy for a starting small company, which business is based on renting cheap racing cars and racing circuit. The main objective of this thesis is to recomend marketing strategy which makes use of the latest marketing trends and takes into account results from marketing research based on questionnaire.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Miroslava Stehlíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26848