Pojetí životního způsobu v současné sociologické literatuře – Bc. Kateřina Veselá
Bc. Kateřina Veselá
Master's thesis
Pojetí životního způsobu v současné sociologické literatuře
The concept of lifestyle in contemporary sociological literature
Abstract:
Práce se zabývá rozborem a porovnáním současných sociologických děl věnovaných životnímu způsobu a stylu v rozvinutých státech Evropy a Severní Ameriky. V první části nás uvede do problematiky vysvětlením základních pojmů a stručným přehledem vývoje teorií životního způsobu. Dále se zaměří na jednotlivé autory a jejich současné publikace věnované životnímu způsobu a stylu. Cílem práce je určení současných …moreAbstract:
The dissertation analyses and compares contemporary sociological works devoted to the lifestyle and way of life in developed states of Europe and North America. In the first part it presents a definition of the key terms and presents a brief overview of the development of the way of life theory. Then it focuses on the individual authors and their current publications devoted to the lifestyle and way …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a8fra/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2014
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev