Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor – Anna Strnadová
Anna Strnadová
Bachelor's thesis
Použití nástrojů marketingové komunikace v rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor
Using the tools of marketing comunication for crowdfunding campaine od association ArtproProstor
Abstract:
Získávání finančních prostředků pomocí crowdfundingu je dnes stále častějším jevem. Mnoho organizací, ale i jednotlivců využívá tento způsob financování pro své nové, kreativní a inovativní projekty. Tato práce se zabývá konkrétní crowdfundingovou kampaní Probuďme lázně k životu spolku ArtproProstor. Cílem práce je určit jaké nástroje marketingové komunikace byly nejefektivnější pro úspěšné dokončení …moreAbstract:
Nowadays crowdfunding is a new phenomenon for gaining funds. Many organizations, even individuals use it for their new, creative and innovative ideas. This thesis describes concrete crowdfunding campaign Let´s make the old spa live again of association ArtproProstor. The aime of the thesis is to determine, which instruments of marketing communication are the most effective for succesfull crowdfunding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/51020
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Barbara Hucková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRNADOVÁ, Anna. \textit{Použití nástrojů marketingové komunikace v~rámci crowdfundingové kampaně spolku ArtproProstor}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/5n8he9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/51020
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev