Identifikace a posouzení míry vlivu faktorů na proces implementace CRM systémů – Markéta Zajarošová
Markéta Zajarošová
Doctoral thesis
Identifikace a posouzení míry vlivu faktorů na proces implementace CRM systémů
Identification and Assessing the Degree of Influence Factors to the Process of CRM Systems´ Implementation
Abstract:
Dizertační práce je zaměřena na identifikaci a posouzení míry vlivu faktorů ve vazbě na proces implementace CRM systémů. Hlavním cílem dizertační práce je analýza míry působení faktorů, které ovlivňují implementaci systémů CRM a následné vymezení jejich vlivu při měření výkonnosti implementovaných systémů CRM. Dílčími cíli práce jsou zjištění míry využívání CRM systémů ve firmách na území České republiky …moreAbstract:
The dissertation is aimed at identification and assessing the degree of influence factors in relation to the process of implementing CRM systems. Main aim of the thesis is to analyze the extent of other factors that affect the implementation of CRM systems and then defining their impact on performance measurement of implemented CRM systems. Specific objectives of the thesis are to find the level of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 8. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/101341
Thesis defence
- Date of defence: 30. 10. 2013
- Supervisor: Lenka Kauerová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJAROŠOVÁ, Markéta. \textit{Identifikace a posouzení míry vlivu faktorů na proces implementace CRM systémů}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Available from: https://theses.cz/id/5ogvb6/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaDoctoral programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane