Marketingová a komunikační strategie značky ZALANDO na českém trhu – Margaryta Antonova
Margaryta Antonova
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie značky ZALANDO na českém trhu
Marketing and communication strategy of ZALANDO brand on the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategii značky Zalando na českém trhu. Teoretická část práce se zaměřuje na důležité pojmy spojené s tímto tématem, jako je značka a marketing, SWOT analýza atp. Nechybí ani vysvětlení jednotlivých části marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část práce začíná představením společnosti Zalando, kde je následně cílem kriticky zhodnotit …víceAbstract:
The diploma thesis deals with marketing and communication strategy of Zalando brand on the Czech market. The theoretical part of the thesis focuses on important concepts related to this topic such as brand and marketing, SWOT analysis, etc. The explanation of individual parts of the marketing mix and communication mix is also provided. The practical part of the thesis starts with the presentation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82494
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication strategy for Taransit application in India
Jakub Ivanov -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková