Margaryta Antonova

Diplomová práce

Marketingová a komunikační strategie značky ZALANDO na českém trhu

Marketing and communication strategy of ZALANDO brand on the Czech market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategii značky Zalando na českém trhu. Teoretická část práce se zaměřuje na důležité pojmy spojené s tímto tématem, jako je značka a marketing, SWOT analýza atp. Nechybí ani vysvětlení jednotlivých části marketingového mixu a komunikačního mixu. Praktická část práce začíná představením společnosti Zalando, kde je následně cílem kriticky zhodnotit …více
Abstract:
The diploma thesis deals with marketing and communication strategy of Zalando brand on the Czech market. The theoretical part of the thesis focuses on important concepts related to this topic such as brand and marketing, SWOT analysis, etc. The explanation of individual parts of the marketing mix and communication mix is also provided. The practical part of the thesis starts with the presentation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82494