Daniel Klusáček
Bachelor's thesis
Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh
Entry of the ŠKODA AUTO brand into a new market
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na formy vstupu na zahraniční trh. Téma závěrečné práce je „Vstup značky ŠKODA na nový trh“. Cílem práce je analyzovat vstup firmy ŠKODA AUTO a. s. na nový trh, konkrétně trh Vietnamu, a vyhodnotit jeho proveditelnost s ohledem na rizika související s rozvíjejícím se automobilovým průmyslem v daném regionu. Teoretická část bakalářské práce popisuje nejen různé formy vstupu …moreAbstract:
The bachelor's thesis is focused on forms of entering the foreign market. The topic of the final thesis is "Entry of the ŠKODA AUTO brand into a new market". The aim of the thesis is to analyze the entry of ŠKODA AUTO a. s. into a new market, specifically the market of Vietnam, and to evaluate its feasibility with regard to the risks related to the developing automotive industry in the given region …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Reader: Filip Procházka, externi
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / specializace:
Ekonomika a management / Marketing and Sales Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights