Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu – Aneta KAISEROVÁ
Aneta KAISEROVÁ
Bakalářská práce
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Identifying advertising and its influence on the purchasing behaviour of final customers for the selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů u vybrané společnosti je výzkum reklamy určité společnosti a analýza faktorů a vlivů na nákupní chování konečných spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí reklama, historií reklamy a druhy reklamy. Seznamuje s pojmem spotřebitel a zákazník. Dále se zaměřuje …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis Advertising and its influence on the purchasing behaviour of final consumers in a selected company is to research the advertising of a certain company and to analyse the factors and influences on the purchasing behaviour of final consumers. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of advertising, history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAISEROVÁ, Aneta. \textit{Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5qv25w/.
Jak správně citovat práci
KAISEROVÁ, Aneta. Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Management regionálního rozvoje / Management regionálního rozvoje
Práce na příbuzné téma
-
Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o.
Evelina Lošanová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
Natálie Konířová -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí
Barbora Krejčí -
Vliv architektonické kvality okolní zástavby a vliv genia loci na tržní hodnotu
Jitka Růžičková -
Vliv agrese pacienta na všeobecné sestry a vliv komunikace na výskyt agrese u pacientů
Hana POKORNÁ -
Vliv vybraných emulgátorů na stabilitu krmných emulzí ve včelařství a jejich vliv na včelu medonosnou
Ilona MATIÁŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5qv25w 5qv25w/2
29. 4. 2024