Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu – Aneta KAISEROVÁ
Aneta KAISEROVÁ
Bachelor's thesis
Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu
Identifying advertising and its influence on the purchasing behaviour of final customers for the selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů u vybrané společnosti je výzkum reklamy určité společnosti a analýza faktorů a vlivů na nákupní chování konečných spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá definicí reklama, historií reklamy a druhy reklamy. Seznamuje s pojmem spotřebitel a zákazník. Dále se zaměřuje …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis Advertising and its influence on the purchasing behaviour of final consumers in a selected company is to research the advertising of a certain company and to analyse the factors and influences on the purchasing behaviour of final consumers. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition of advertising, history …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAISEROVÁ, Aneta. \textit{Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/5qv25w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KAISEROVÁ, Aneta. Reklama a její vliv na nákupní chování konečných spotřebitelů pro vybranou firmu. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Management of Regional Development / Management of Regional Development
Theses on a related topic
-
Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o.
Evelina Lošanová -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
Natálie Konířová -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí
Barbora Krejčí -
Vliv architektonické kvality okolní zástavby a vliv genia loci na tržní hodnotu
Jitka Růžičková -
Vliv agrese pacienta na všeobecné sestry a vliv komunikace na výskyt agrese u pacientů
Hana POKORNÁ -
Vliv použitého plastu a vliv způsobu jeho zpracování na pevnost konstrukčního spojení
David Vejmola
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights