Bc. Veronika Kubešová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu

Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu, konkrétně komunikačním mixem distributora doplňku stravy v podobě přírodního koncentrátu. Předkládaná práce pojednává o spotřebitelském chování v souvislosti s vnější prezentací a především její vazbou na komunikační postupy firmy. Zadáním práce je analyzovat stávající stav a navrhnout příslušná …více
Abstract:
The aim of this thesis is marketing comunication in chosen company dealing with food supplements, especially with liquid natural extract. This thesis treats of consumer behaviour according to external presentation and its connections to communication procedures of chosen company. The basic assignment is to analyze up-to date conditions and suggest appropriate measures for company and its external appearance …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Petra Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích