Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Veronika Kubešová
Bc. Veronika Kubešová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu, konkrétně komunikačním mixem distributora doplňku stravy v podobě přírodního koncentrátu. Předkládaná práce pojednává o spotřebitelském chování v souvislosti s vnější prezentací a především její vazbou na komunikační postupy firmy. Zadáním práce je analyzovat stávající stav a navrhnout příslušná …víceAbstract:
The aim of this thesis is marketing comunication in chosen company dealing with food supplements, especially with liquid natural extract. This thesis treats of consumer behaviour according to external presentation and its connections to communication procedures of chosen company. The basic assignment is to analyze up-to date conditions and suggest appropriate measures for company and its external appearance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/b3b26/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev