Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Veronika Kubešová
Bc. Veronika Kubešová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vybraného podnikatelského subjektu, konkrétně komunikačním mixem distributora doplňku stravy v podobě přírodního koncentrátu. Předkládaná práce pojednává o spotřebitelském chování v souvislosti s vnější prezentací a především její vazbou na komunikační postupy firmy. Zadáním práce je analyzovat stávající stav a navrhnout příslušná …moreAbstract:
The aim of this thesis is marketing comunication in chosen company dealing with food supplements, especially with liquid natural extract. This thesis treats of consumer behaviour according to external presentation and its connections to communication procedures of chosen company. The basic assignment is to analyze up-to date conditions and suggest appropriate measures for company and its external appearance …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/b3b26/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUBEŠOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová komunikace vybraného podnikatelského subjektu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2018. Available from: https://theses.cz/id/5r1gbz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev