Kristýna Andrýsová

Bakalářská práce

Online marketing a komunikace

Online marketing and communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem a komunikací. Jejím cíle je zjistit a zhodnotit chování a postoje uživatelů internetu v ČR vůči různým online marketingovým komunikacím na základě primárního výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření. Práce se v první části zabývá teoretickým vymezením marketingu, internetu a online marketingu. Dále podává přehled o nástrojích marketingu …více
Abstract:
The thesis deals with online marketing and communication. It aims to identify and assess the behavior and attitudes of Internet users in the Czech Republic towards various types of online marketing communications based on a primary research conducted through a questionnaire survey. The thesis deals with the theoretical definition of marketing, Internet and online marketing in the first part. It further …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Roman Kálecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72452

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod