Analýza četnosti přetrvávajících primárních reflexů u dětí školního věku – Bc. Leoš Daněk
Bc. Leoš Daněk
Master's thesis
Analýza četnosti přetrvávajících primárních reflexů u dětí školního věku
The frequency analysis of persisting primary reflexes in school aged children
Abstract:
Práce se zabývá vztahem mezi primárními reflexy a specifickými poruchami učení. Probandi byli testováni pomocí MABC-2 testu a standardizovaného testu primárních reflexů. U probandů bylo zjištěné velké množství primárních reflexů, které však nekorelovaly s výskytem dyspraxie.Abstract:
The diploma thesis investigates the relationship between primary reflexes and specific learning disorders. The probands were tested by MABC-2 assays and by a standardized primary reflex tests. Even though a large number of primary reflexes were found in probands, dyspraxia (DCD) was not comfirmed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vpwg2/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavlína Vaculíková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / field:
Physical Education and Sport / Applied Kinesiology
Theses on a related topic
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková