Online marketingová strategie vybrané společnosti se zaměřením na SEO – Michal Doskočil
Michal Doskočil
Master's thesis
Online marketingová strategie vybrané společnosti se zaměřením na SEO
Online marketing strategy of a selected company with a focus on SEO
Abstract:
Cílem práce je navrhnout účinnou a ucelenou online marketingovou strategii vybrané společnosti, která propojuje nejnovější teoretické i praktické poznatky z oboru digitálního marketingu se zaměřením na SEO. Teoretická část je postavená na rešerši odborné literatury a aktuálních internetových zdrojích digitálního marketingu. Teorie se zabývá představením obecných strategických modelů a dílčích komunikačních …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose an effective and coherent online marketing strategy for a selected company that combines the latest theoretical and practical knowledge from the field of digital marketing with a focus on SEO. The theoretical part is based on a literature review and current internet resources on digital marketing. The theory deals with the introduction of general strategic models …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91315
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2023
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Michal Hron
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91315
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Využití velkých jazykových modelů pro optimalizaci pro vyhledávače
Vojtěch Kochta -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Využití datové vědy a umělé inteligence v oblasti optimalizace pro vyhledávače
Lukáš Kostka -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková