Marketingová komunikace fair trade – Michaela Nídlová
Michaela Nídlová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace fair trade
Marketing communication of fair trade
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a fairtradových produktů. V teoretické části je popsáno základní pojetí marketingu, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Praktická část popisuje fair trade jako takový a představeny budou jeho principy a cíle. Bude provedena analýza současných marketingových aktivit. Poté bude vyhodnocen dotazník zkoumající, v jaké …víceAbstract:
This thesis focuses on how fair trade and its brand are communicated on the market. The theoretical part describes the basic concepts of marketing, marketing communication and marketing research. The practical part describes the general meaning of fair trade and its main principles and goals. The following section is devoted to the analysis of recent marketing activities. The main research investigates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39298
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Aleš Masner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev