Michaela Nídlová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace fair trade

Marketing communication of fair trade
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na způsob komunikace konceptu fair trade a fairtradových produktů. V teoretické části je popsáno základní pojetí marketingu, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Praktická část popisuje fair trade jako takový a představeny budou jeho principy a cíle. Bude provedena analýza současných marketingových aktivit. Poté bude vyhodnocen dotazník zkoumající, v jaké …více
Abstract:
This thesis focuses on how fair trade and its brand are communicated on the market. The theoretical part describes the basic concepts of marketing, marketing communication and marketing research. The practical part describes the general meaning of fair trade and its main principles and goals. The following section is devoted to the analysis of recent marketing activities. The main research investigates …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Aleš Masner

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39298