Komplexní strategie PR komunikace vybrané produktové řady (Digitální zrcadlovka Canon EOS) – Bc. Linda Valová, DiS.
Bc. Linda Valová, DiS.
Diplomová práce
Komplexní strategie PR komunikace vybrané produktové řady (Digitální zrcadlovka Canon EOS)
Complex strategy PR communication of selective product range (DSLR Canon EOS)
Anotace:
Diplomová práce řeší PR strategii komunikace vybraného produktu (DSLR Canon EOS). Vychází při tom z obecných teoretických poznatků oborů marketingová komunikace a projektový management. Na konkrétním produktu tedy popisuje jednotlivé projektové a realizační kroky PR strategie, při tom usiluje o určitá zobecnění a přesahy tak, aby práci bylo možno využít i jako určitý manuál pro relevantní marketingová …víceAbstract:
The thesis deals with the PR communication strategy of the selected product (Canon EOS DSLR). It appears from the theoretical knowledge of the general fields of marketing communications and project management. Then the thesis describes on the specific product the various steps of design and implementation of PR strategy, while it seeks a generalization and overlaps, so that work can be used as a guide …víceKlíčová slova
Canon digitální zrcadlovka DSLR EOS event fotoaparát marketing marketingová komunikace media media relations PR press trip projektový management public relations tisková konference tisková zpráva. Canon digital reflex camera camera marketing communication project management press conference press release.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mzsn5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev