Bc. Oksana Mytcyk
Master's thesis
Sociální reklama a sociální marketing
Social Advertising and Social Marketing
Abstract:
Teoretická část diplomové práce se věnuje oblasti sociálního marketingu a sociální reklamy, včetně cílů a funkcí, hlavních témat, definice cílových skupin. S ohledem na zaměření na komerční oblast jsou rovněž zvažovány sociální odpovědnost firem a její aktivity. V souvislosti s vybraným tématem jsou také popsány pojmy krizová komunikace a komunikace v krizi. Předmětem praktické části je analýza marketingu …moreAbstract:
The theoretical part of the thesis focuses on the area of social marketing and social advertising, including goals and functions, main topics, and definition of target groups. With a focus on the commercial field, corporate social responsibility and its activities are also considered. In the context of the chosen topic, terms such as crisis communication and communication in crisis are also described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mytcyk, Oksana. Sociální reklama a sociální marketing. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická