Hodnocení významu image společnosti SAP SE – Bc. Anna Lžičařová
Bc. Anna Lžičařová
Master's thesis
Hodnocení významu image společnosti SAP SE
Assesment of Importance of SAP’s Image
Abstract:
Diplomová práce „Hodnocení významu image společnosti SAP SE“ zkoumá firemní identitu, jakožto nástroj pro budování pozitivní image firmy. Teoretická část se zabývá rozborem literárních pramenů, které se týkají všech prvků firemní identity a výsledné image firmy. Zkoumá budování image z pohledu firmy za účelem charakterizovat celý proces. Na teoretickou část navazuje analytická část, která se zabývá …moreAbstract:
The main objective of my diploma thesis "Assessment of Importance of SAP´s Image“ is to evaluate company identity as tool for building positive image of SAP. The theoretical part is dedicated to analyzing literature sources which are related to all elements of company identity and final company image. Moreover, the thesis examines building of image (in the view of company) to describe whole process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wadan/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Analýza firemní identity a image společnosti L´Oréal v České republice
Monika Kovačová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní kultura a interní komunikace nadnárodní firmy
Ivo Kyndl -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Řízení komunikace v projektu změny firemní identity Českomoravské hypoteční banky, a.s.
Dominika Brožková -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková