Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku – Barbora Polcarová
Barbora Polcarová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication on Social Media Networks
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace na sociálních sítích značky youngprimitive. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, sociálními sítěmi a procesem tvorby marketingové komunikace. V praktické části je pomocí komparace s teoretickými poznatky, s marketingovou komunikací konkurence a s výsledky dotazníkového šetření provedena analýza stávající marketingové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication on social media networks analysis of the brand youngprimitive. The theoretical part is focused on marketing communication, social media networks and marketing communication process. The practical part analyses the current marketing communication of the brand using comparison with theoretical framework, marketing communication of competitors and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tea0w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev