Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku – Barbora Polcarová
Barbora Polcarová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication on Social Media Networks
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace na sociálních sítích značky youngprimitive. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, sociálními sítěmi a procesem tvorby marketingové komunikace. V praktické části je pomocí komparace s teoretickými poznatky, s marketingovou komunikací konkurence a s výsledky dotazníkového šetření provedena analýza stávající marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication on social media networks analysis of the brand youngprimitive. The theoretical part is focused on marketing communication, social media networks and marketing communication process. The practical part analyses the current marketing communication of the brand using comparison with theoretical framework, marketing communication of competitors and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tea0w/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLCAROVÁ, Barbora. \textit{Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/64db29/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev