Barbora Polcarová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku

Analysis of Marketing Communication on Social Media Networks
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza marketingové komunikace na sociálních sítích značky youngprimitive. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, sociálními sítěmi a procesem tvorby marketingové komunikace. V praktické části je pomocí komparace s teoretickými poznatky, s marketingovou komunikací konkurence a s výsledky dotazníkového šetření provedena analýza stávající marketingové …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication on social media networks analysis of the brand youngprimitive. The theoretical part is focused on marketing communication, social media networks and marketing communication process. The practical part analyses the current marketing communication of the brand using comparison with theoretical framework, marketing communication of competitors and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta