Bc. Ondřej Blažek
Master's thesis
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
CSR as an Essentials part of CI
Abstract:
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností organizace (Corporate Social Responsibility – CSR) jako nezbytnou součástí korporátní identity. Důležitost společensky odpovědného chování je podložena teoretickou částí práce, která je věnována analýze konceptu CSR, hodnocení hlavních oblastí odpovědného chování, zmapování CSR v národním a mezinárodním kontextu a mechanismům měření a hodnocení společenské …moreAbstract:
This thesis deals with the social responsibility Organization (Corporate Social Responsibility - CSR) as an essential part of corporate identity. The importance of socially responsible behavior is based on the theoretical part of the work, which is dedicated to the concept of CSR from the main areas of responsible behavior, mapping of CSR in the context of national and international mechanism, measurement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qeryk/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2016
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická