Aktivity mezinárodní komunikační agentury v ČR a ve světě – Pavel Baranyk
Pavel Baranyk
Bakalářská práce
Aktivity mezinárodní komunikační agentury v ČR a ve světě
Activities of international communication agency in the Czech Republic and in the world
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje popisu fungování mezinárodní komunikační agentury, konkrétně agentury Euro RSCG. Jejím cílem je nalézt rozdíly mezi procesem tvorby lokální a regionální komunikační kampaně. Tato snaha je konkretizována charakteristikou a porovnáním kampaní Čoko Tatranky Puk a Jack Daniel's Experience. Většina poznatků pochází od spolupracovníků této přední světové komunikační agentury …víceAbstract:
This bachelor's thesis describes how international communication agency works, in particular Euro RSCG agency. The aim of this work is to find differences between process of creating local and regional communication campaign. This effort is depicted by characterization and comparison of Čoko Tatranky Puk and Jack Daniel's Experience campaigns. Most of the knowledge comes from co-workers of this notable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2011
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Daniela Chovancová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24317
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev