Specifika marketingové komunikace vybraných finančních produktů – Bc. Eva Dibitanzlová
Bc. Eva Dibitanzlová
Master's thesis
Specifika marketingové komunikace vybraných finančních produktů
Specifics of the marketing communication of selected financial products
Abstract:
V této diplomové práci jsem popsala z obsahového a marketingového hlediska vybrané úvěrové produkty. Zhodnotila jsem jejich marketingovou komunikaci a popsala prvky, které společnosti v rámci marketingu svých produktů mají společné, nebo se jimi navzájem odlišují. Stanovila jsem specifika marketingové komunikace úvěrových produktů. Rozebrala jsem, které marketingové aktivity jsou pro společnost efektivní …moreAbstract:
In this thesis, I described the content and marketing standpoint selected financial products (credits). I assessed their marketing communication and described the elements that companies in marketing their products have in common, or where they differ. I have throughly analyzed effectiveness of these marketing strategies. My main focus and goal was to compare functioning elements of given products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xpa1a/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2016
- Supervisor: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
- Reader: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev