Specifika marketingové komunikace vybraných finančních produktů – Bc. Eva Dibitanzlová
Bc. Eva Dibitanzlová
Diplomová práce
Specifika marketingové komunikace vybraných finančních produktů
Specifics of the marketing communication of selected financial products
Anotace:
V této diplomové práci jsem popsala z obsahového a marketingového hlediska vybrané úvěrové produkty. Zhodnotila jsem jejich marketingovou komunikaci a popsala prvky, které společnosti v rámci marketingu svých produktů mají společné, nebo se jimi navzájem odlišují. Stanovila jsem specifika marketingové komunikace úvěrových produktů. Rozebrala jsem, které marketingové aktivity jsou pro společnost efektivní …víceAbstract:
In this thesis, I described the content and marketing standpoint selected financial products (credits). I assessed their marketing communication and described the elements that companies in marketing their products have in common, or where they differ. I have throughly analyzed effectiveness of these marketing strategies. My main focus and goal was to compare functioning elements of given products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xpa1a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
- Oponent: Ing. Arnošt Klesla, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev