Marketingový plán pro rozvoj cykloturistiky ve Žďáře nad Sázavou a jeho blízkém okolí – Lucie Matějíčková
Lucie Matějíčková
Diplomová práce
Marketingový plán pro rozvoj cykloturistiky ve Žďáře nad Sázavou a jeho blízkém okolí
Marketing plan for the development of cycling tourism in Žďár nad Sázavou and its surroundings
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro rozvoj cykloturistiky ve Žďáře nad Sázavou a jeho blízkém okolí. Cílem práce je analyzovat prostředí v oblasti cykloturistiky na Žďársku, stanovit cílený marketing (segmentace, zacílení, umístění) a následně propagovat oblast jako vhodnou pro cykloturistiku. Teoretická část pojednává o cykloturistice, řeší druhy cykloturistiky, typy …víceAbstract:
This thesis deals with creation of marketing plan for development of cycling tourism in Žďár nad Sázavou and its surroundings. The aim of this work is to analyze an environment in field of cycling tourism in Žďársko region, to determine target marketing (segmentation, targeting, positioning) and then to propagate this region as the region suitable for cycling tourism. The theoretical part deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2021
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Martina Sedláková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova