Mgr. Michala Gregorová

Bachelor's thesis

Public relations strategie zaměřená na budování značky a zvýšení návštěvnosti webového portálu

Public relations strategy designed for brand building and audience increase of a web portal
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je tvorba PR strategie s důrazem na media relations. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu „public relations“ a oblastem, na které se public relations dělí. Z nich je větší prostor věnován media relations, které jsou důležité pro PR strategii v praktické části práce, která se na tento typ vztahů soustřeďuje. Jádro teoretické části spočívá v nastínění pojmu „PR …more
Abstract:
The subject of this thesis is creating PR strategy focused on the media relations. The theoretical part of the thesis deals with explanation of the term „public relations“ and the branches that the public relations consist of. Media relations are important for the PR strategy in the practical part of the thesis, which is focused on this kind of relations; that is why media relations are described more …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2009
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta