Bc. Sabina Koutenská
Bachelor's thesis
Marketing v neziskové organizaci
Marketing in non-profit sector
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zjišťování povědomí o poruchách příjmu potravy a neziskové organizace Anabell, která tyto problémy řeší. Toto duševní onemocnění se týká mnoho dospívajících dívek i chlapců. Hlavním cílem práce je zjištění, zda veřejnost o činnosti této neziskové organice ví a zda tedy stačí pouhá online propagace. V teoretické části práce se zabývám neziskovým sektorem a marketingem. V aplikační …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with raising awareness of eating disorders and the non-profit organization Anabell, which solves these issues. This mental illness affects many teenage girls and boys. The main goal of the work is to find out whether the public knows about the non-profit organization activities and whether their online promotion is successful. In the theoretical part of the work, I deal with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/efsty/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2022
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová