MARKETING HOKEJOVÉHO KLUBU HC ORLI ZNOJMO s.r.o. – Miroslav Novak
Miroslav Novak
Bachelor's thesis
MARKETING HOKEJOVÉHO KLUBU HC ORLI ZNOJMO s.r.o.
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci v podniku HC ORLI ZNOJMO s.r.o. a navrhnout postupy k získání nových zákazníků - diváků, sponzorů. První, teoretická část práce, se věnuje specifickým pojmům marketingu, jako jsou marketingový mix, marketingová komunikace nebo marketingový výzkum, a jejich podrobnějšímu vysvětlení. Ve druhé, praktické části práce, se seznámíme …moreAbstract:
The subject of this bachelor work is to analyzed the current marketing situation in the company HC ORLI ZNOJMO Ltd. and suggest ways to attract new customers - visitors, sponsors. The theoretical part is dedicated to specific marketing concepts, such as the marketing mix, marketing communications or marketing research and their detailed explanation. In the second part of the work, we learn about itself …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2011
Identifier:
http://theses.cz/id/68khtx/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2011
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVAK, Miroslav. \textit{MARKETING HOKEJOVÉHO KLUBU HC ORLI ZNOJMO s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2011. Available from: https://theses.cz/id/68khtx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Marketing a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights