Segmentace zákazníků shlukovou analýzou pro marketingové účely – Marek Vocílka
Marek Vocílka
Bachelor's thesis
Segmentace zákazníků shlukovou analýzou pro marketingové účely
Customer segmentation by cluster analysis for marketing purposes
Anotácia:
Hlavní motivací volby tohoto tématu byl problém společnosti s cílenými komunikacemi na základě citlivosti zákazníka na slevu. Neexistoval žádný analytický postup při segmentaci zákazníků, a proto v některých případech docházelo k oslovení zákazníků, pro které nabídka nebyla relevantní, což způsobovalo problémy a nepřinášelo pozitivní zkušenosti zákazníka s firmou. Cílem práce je rozdělení zákazníků …viacAbstract:
The main motivation for the choice of this topic was the problem of targeted communications based on sensibility of customers to discounts. There was no analytical approach to customer segmentation and in some cases, customers were contacted with the offer that was not relevant for them, causing problems and not bringing positive customer experience. The main objective of the thesis is to divide customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76794
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedúci: Ondřej Sokol
- Oponent: Vladimír Holý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76794
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Matematické metody v ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Nadezhda Axyonova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Semantic segmentation of histopathology images
Tomáš Jelínek -
Diffusion-Based Image Segmentation Methods
Jan Gaura