Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost – Bc. Lenka Petrášková
Bc. Lenka Petrášková
Diplomová práce
Společenská odpovědnost podniku a konkurenceschopnost
Corporate social responsibility and competitiveness
Anotace:
Cílem této práce je analýza zapojení konkrétní společnosti v praktikách společenské odpovědnosti. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vysvětlení společenské odpovědnosti podniku, její historii, aktivity související se společenskou odpovědností a způsoby zapojení společností do společenské odpovědnosti. Nedílnou součástí práce je komunikace o společenské odpovědnosti a také pojednání o výhodách …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze a particular company’s involvement in corporate social responsibility practices. The theoretical part of this diploma thesis is focused on an explanation of corporate social responsibility, its historical backgrounds, activities belonging to corporate social responsibility, and ways how companies can engage in social responsibility. An integral part of this thesis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uztrc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Společensky odpovědné aktivity firem směrem k zaměstnancům
Kateřina Trsková -
Společensky odpovědné aktivity směrem k zaměstnancům - případová studie
Alexandra Aseeva -
Společensky odpovědné aktivity podniků a jejich vnímání generací X a Y
Iveta Hánělová -
CSR aktivity spoločnosti Makro Cash & Carry ČR
Patrik Repoň -
CSR aktivity a spolupráce se školami společnosti Siemens, s.r.o.
Barbora Sejáková -
Pohled spotřebitelů na aktivity firem v oblasti CSR
Jennifer Břečková -
Případová studie společensky odpovědné firmy
Klára John -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová