Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR – Bc. Lenka Krištofová
Bc. Lenka Krištofová
Diplomová práce
Marketingová komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Marketing Communication of Higher Education Institutions with Focus on Economics in the CR
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace vysokých škol v České republice. Uváděná data byla získána formou důkladné analýzy vybraných nástrojů marketingové komunikace, které vysoké školy využívají. Provedenou analýzou byly zjištěny rozdíly ve využití online a offline nástrojů marketingové komunikace. Výsledky této práce umožňují porovnat marketingovou komunikaci soukromých a veřejných …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is the analysis of marketing communication of universities in the Czech Republic. The presented data was obtained through an analysis of the selected tools of marketing communication used by universities. The analysis revealed differences in the use of online and offline tools of marketing communication tools. The results of this thesis allow a compare the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/waol5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev