Alžběta PODHAJSKÁ

Diplomová práce

Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ

The reading comprehension of pupils of the third year of elementary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ sleduje vliv užité metody prvopočátečního čtení na žákovské porozumění textu. Teoretická část vymezuje základní pojmy související se čtenářskou gramotností, zaměřuje se na dvě nejužívanější metody prvopočátečního čtení v České republice - analytickosyntetickou metodu a genetickou metodu. Následně se věnuje Rámcovému vzdělávacímu programu …více
Abstract:
The diploma thesis The reading comprehension of pupils of the third year of elementary schoolis focused on the methods of the initial reading. The theoretical part of the thesis defines fundamental terms of the readers literacy and is focused on two most common used methods of initial reading in the Czech republic - analytical-synthetic method and genetic method. As well as it deals with the position …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 5. 2019
  • Vedoucí: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODHAJSKÁ, Alžběta. Čtení s porozuměním u žáků 3. ročníku ZŠ. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta