Bc. Jan Šámal

Bakalářská práce

Marketingové komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR

Marketing Communication professional sports club in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií profesionálního sportovního klubu FK Teplice a.s. V přehledu literatury jsou zachyceny a vysvětleny stěžejní pojmy, vztahující se k marketingové komunikaci, marketingu sportu a marketingové komunikaci ve sportu. Výsledky práce zahrnují analýzu profesionálního sportovního klubu s využitím SWOT analýzy s konkretizací silných a slabých stránek klubu, …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the professional sports club FK Teplice. The main concepts related to marketing communication, sports marketing and marketing communication in sport are explained in the list of literature. The results of the thesis involve an analysis of a professional sports club using a SWOT analysis with the specification of strenghts and weaknesses of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní